Domov

Referent za škode:
041-751-139

E-mail:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Ta spletna stran uporablja piškotke!

Če v spletnem brskalniku ne spremenite nastavitev, se strinjate z uporabo piškotkov!

Se strinjam

Članske strani

Meja lovišča

Meja lovišča poteka od mostu na Praprotnem po Sori navzdol do pritoka grape Kovk, nato desno po grapi navzgor mimo Zalubnikarjevih njiv na vrh Udečka in dalje po grebenu do ceste Škofja Loka-Blegoš. Nato po tej cesti nad vasjo Mlaka skozi vas Zapreval in naprej nad vasjo Rovt v Selški dolini za Debeljakovo senožetjo do katastrske meje k.o. Martinj vrh, od tu po bivši kolovozni poti po grebenu navzdol mimo roba Karbuskarjevega travnika do ceste Smrekar-Rovt, od tu po tej cesti do Volčjih jam, kjer zavije levo spet po stari kolovozni poti po grebenu na Sleme, ter dalje po cesti do vasi Golica, kjer se vzpne čez vrh Miklavške gore in spusti po grebenu navzdol čez  Panovnike v grapo do Sore; nato po Sori navzgor do potoka Češnjice ter po njem do Rastovke na Jelovici in dalje po cesti do Rovtarice; od tu desno po cesti do obračališča pod Lipniško planino, kjer zavije levo po gozdnem preseku pod Mošenjsko planino na Gregorjevec; dalje poteka po stezi od vrha Rajha do Kosovca, zavije desno mimo Bele peči in od tu do vrha Lajške gore ter po grebenu navzdol levo od cerkvice Sv. Jedrti, potem po poti na Preval in Blata, pod Sorškovimi jelkami do Knapovcovega travnika; od tu dalje po grebenu na Bezovnico, po cesti, oz. poti mimo Gabra in Špičastega hriba do Čepulj ter naprej po cesti do Lavtarskega vrha, od koder se spusti po Srednikovi grapi do mostu na Praprotnem. Najnižja točka lovišča je 395 m n.m.v. ob izlivu Kovka v Soro in najvišja 1410 m na Partizanskem vrhu oz. Kotličih na Jelovici.